8 гривень за проїзд. Не було створено можливостей для людей заробляти! Чесніше було зробити безкоштовним проїзд й взятися за повне реформування громадського транспорту

Роман Скрипін

Чесно, я не розумію оцього всього про 8 гривень за проїзд. Але почнемо з головного. В Україні від 2014 року не було створено можливостей для людей заробляти. Шлюзи вільної економіки відкриті не були. І підвищувати комунальні тарифи, вартість проїзду тощо це гра в одні ворота.

Підвищувати таки треба, бо ринкова вартість таки далека від соціалістичної, до якої звикли українці. Так ось, буз пункту раз пункт два — звичайна обдиралівка, яку практикує українська влада, починаючи з 1991 року. І, як в анекдоті про корову і молоко: «бик задрочений, але жити буде». Тепер про вартість. Місяць життя в місті Берлін у січня 2016 навчив планувати свій день і кріпко замислюватися: а чи треба мені громадський транспорт з ціною короткої поїздки в три зупинки 1,60€ чи півторагодинний квиток у 2,60€. Чи мо, я пройдуся пішки, або заздалегідь спланую маршрут. Або псіхану й куплю тижневий квиток, або навіть місячний.

Але подумаю до того: а чи треба і чи варто. Те саме стосується Праги, де я місяць жив ще до війни у 2010. Сто разів подумаю чи їхати, чи йти пішки. Середня вартість квит4а на проїзд в Європі дорівнює 1€, + -. І це зазвичай не разова поїздка, а куплений час на усі види транспорту.

Тому наші 8₴ це сміх та й годі. Щоб там не казав мер, якого нема, ця ціна не покриє ніяких витрат, а тим більше не стане в нагоді у побудові метра на Троєщину. Ну й тут принагідно варто згадати про якість обслуговування й такий суїциїдальний вид транспорту як маршрутки. Ну й фактичні 22 євроценти за проїзд це ні туди ні сюди.

Чесніше було зробити безкоштовним й взятися за повне реформування громадського транспорту й потім поставити справедливі тарифи. Іза умови, звісно, що економіка запрацює.

джерело

Share

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.